zondag 30 september 2012

album fotoclub

Nu ik al meer dan een jaar in de fotoclub zit, ben ik eens begonnen aan een album over onze uitstappen en andere shoots die ik doe. Het principe is om een dubbele lo te maken per uitstap of shoot. Ik werk op hetzelfde formaat als mijn amerika album, wat bijna overeenkomt met een A4.
 
 
Dit is het voorblad. Er moet wel nog een foto opkomen, maar die moet ik nog bestellen, dus die wordt later afgewerkt. Ik ben aan de slag gegaan met de mei-kit van Studio Calico. Toen ik het vel met de kodakskes zag, wist ik meteen waarvoor ik dat wou gebruiken.
 

 
De eerste shoot die ik deed met de fotoclub was in de wellness. Ook hier gewerkt met dezelfde kit van Studio Calico en mijn glmmermistjes nog eens bovengehaald om de mistable zeshoekjes te misten. 
 

 
De tweede uitstap die ik meedeed met de fotoclub, was avondfotografie in Gent. Het regende toen we aankwamen in Gent, maar later op de avond werk het droog en konden we echt mooie plaatjes schieten. Ik vond het een hele leuke uitstap, ook omdat ik Gent niet zo goed ken. Het was een aangename kennismaking.
 



Ziezo, verder ben ik nog niet geraakt. Er liggen nog heel wat foto's klaar, maar ja, als je zoveel hobbies hebt, is het vaak een beetje tijd verdelen he.

Laat gerust een berichtje na in de reacties, want ik zie wel dat er relatief veel pageviews zijn, maar jammer genoeg geen reacties :(.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi gedaan, ik heb ook een tijdje fotoles gedaan, leuk om je ontwerpen te zien!
Groetjes,
Sandra
PS, ik heb geen blog dus moet anoniem reageren .....

Tante Kaat zei

zoals altijd weer heel erg mooi gedaan! en omdat ik jouw werk altijd zo leuk vind, heb ik je een award gegeven, meer info vind je hier http://scrapthings.blogspot.be/2012/11/liebster-award.html
grtjs, Katrin