zondag 24 april 2011

forumscap

Zaterdag ben ik gaan scrappen met enkele meiden van het scrappen is fijn-forum. ik ben redelijk productief geweest, al zeg ik het zelf.

De eerste is voor een uitdaging van Scrap and Stamp. Op basis van de schets:



En dan ben ik aan de slag gegaan met een heleboel andere foto's:







En omdat Martha zich niet achtergestoken zou voelen, eentje voor haar ook:


En nog twee kaartjes, maar eentje heb ik weggegeven voor ik een foto kon trekken. Maar dit kaartje krijgen jullie wel al vast mee:


5 opmerkingen:

ScrapsEls zei

Super gedaan! De poeslieve poes is mijn favoriet maar de overige layouts vind ik ook super gedaan!

Kathleen zei

dat hebt ge weer mooi gedaan eh daphné :-) zoals altijd! :p
leuk kaartje ook, maar hoe kunt ge nu 'géén' foto trekken voor ge t opstuurd!! foei foei foei! ;) hihi

Lisa aka yarnchik zei

AWESOME layouts, Daphne!!! I love what you did with the sketch. Thanks for playing along with us at Scrap & Stamp this week :~)

severine zei

heel mooie lo's en zo rap tempo dat jij dat doet, chapeau!
het kaartje vind ik ook heel leuk, ik zou dat ook wat meer moeten doen maar zie het nooit niet zitten, hopelijk wordt het geapprecieerd door de ontvangers!!

Lisa F zei

Love what you did with the sketch! Great color choices - thanks for joining us at Scrap and Stamp!