maandag 1 juni 2009

weekendje gescrapt

Dit weekend had ik helemaal vrij gehouden om te kunnen scrappen. Schoolwerk aan de kant, geen jeugdbeweging meer, dus alle tijd om die verloren weken in te halen.

Zaterdag was er crop bij Anja in Aalst. Het was een hele gezellige namiddag en avond en ook wel een productieve. Er kwamen toch wel drie lo's uit mijn handen.


Foto's van toen ons Martha nog een klein dutske was. Haar liefde voor kartonnen dozen is sindsdien nog niet verdwenen, wat ervoor zorgt dat wij anti kartonnen dozen geworden zijn. Zo heeft ze eens mijn Zutter-doos onder handen genomen, inclusief de isomo bescherming vanbinnen.



Opnieuw foto's van klein dutske, toen ze net achter haar eerste inentingen was geweest. Ze ging even op bezoek bij het ander baasje op het werk.



En om de stand een beetje in evenwicht te brengen, een lo van onze Baziel. De foto op zich vind ik goddelijk. Baziel is verzot op het pieptoontje van de kodak en op liggen op mijn bureau, vooral als ik aan het computeren ben. De swirl is er eentje van Prima die ik geknipt en herplakt heb.


Zondag in de tuin nog snel de challenge van In2hobby gemaakt. Ook foto's van Baziel. Onze Baziel is een echte knuffelkat, waardoor hij me altijd een instant goed gevoel geeft. Daarom is hij ook onze little mister sunshine.
Jammer dat mijn lo niet werd opgenomen in de inzendingen, nochthans geen foutmelding van de server gekregen.
Zoals de meesten onder jullie al weten is onze Baziel graag stoorzender tijdens het chatten of mailen omdat meneer niet liever doet dan bovenop het toetsenbord te gaan zitten of met de muis te gaan lopen. Daar moest natuurlijk eens een lo van komen.

Martha en Baziel zijn acht poten op een buik, al zou je het soms niet denken als ze bovenop elkaar vliegen. Maar toch kunnen ze niet zonder elkaar. Als er een van de twee niet thuis is, is de ander op zijn ongemak. Het samen slapen is er de laatste tijd wel niet meer bij, daarvoor zijn ze alletwee te puberig geworden.

3 opmerkingen:

sollie zei

amaai, dat zijn veel pagina's!! Weer veel blauw zie ik, hihi.

pruts zei

amaai, als je zegt dat je gaat scrappen dan ga je ook scrappen he.
zoveel gedaan !!!!
ze zijn allemaal mooi maar ik heb een favoriet :-) die van bazil met zijn pootjes naar de camera.

Jyotsna zei

amai gij zijt goe bezig geweest! Mooie lootjes!! Baziel met z'n pootjes naar de camera is ook mijn favoriet :)