dinsdag 2 juni 2009

nieuwe schets

Nu de vorige schets eindelijk een winnaar kent, is het ook tijd voor een nieuwe schets. Deze keer een hele rechtlijnige. Zoals je al weet, mag je deze naar hartelust aanpassen. Ik ben benieuwd of de scrapwereld al weer een beetje wakker is, de laatste tijd leek het redelijk stil bij iedereen. Nu de communies en zo achter de rug zijn, denk ik dat er bij veel weer kriebels zullen komen.
De lo die ik maakte bij deze schets:

Ik ging aan de slag met papier van Basic Grey en een alfabet uit de Zeeman. De foto is er eentje van mijn nichtje met piepjonge Martha, op nieuwjaar genomen toen ze allebei in slaap gevallen waren in de zetel, in elkaars armen.

Als je met mijn schets aan de slag gaat, mag je altijd je lo mailen of een linkje plaatsen in de reacties. Op 1 juli maak ik de winnaar bekend. (en anders mag je aan mijn oren trekken!)

Geen opmerkingen: