maandag 8 juni 2009

crop bij Vicky

Vrijdagavond ben ik gaar scrappen bij Vicky. Ik had eigenlijk gedacht at er van scrappen niet veel in huis ging komen, want als je bij iemand gaat croppen die net zeven maanden de wereld rondgereisd heeft, dan heb je wel heel wat te bespreken. Maar wonder boven wonder heb ik toch weer netjes drie lo's gemaakt. Ik ga nog eens door mijn foto's geraken als ik zo blijf verderwerken.
Babs, Virginie en Ann waren ook van de partij en het was een hele gezellige avond. Ik geloof dat ik de goesting in croppen terug gevonden heb. Zullen ze thuis graag horen, nietwaar mamsie?

De eerste lo is een dubbele lo aan de hand van een schets van Vicky. Ik had deze foto's genomen op de afscheidscrop van Vicky, nu dus zeven maanden geleden. De Speedy had toen een ware antipathie tegen het rode tafellakentje en dat werd dus een onderwerp voor een fotoreportage. Nu Vicky eindelijk terug is, geraken de foto's ook gescrapt. Met rood papier, dan nog wel!

Deze foto's liggen ook al zes maanden in mijn bakje. Toen ons blètepoeptje nog maar enkele dagen bij ons was, viel de eerste sneeuw. Hij mocht eigenlijk nog niet buiten (vaccinaties werkten nog niet) maar de eerste sneeuw, daar moest hij toch een keer aan voelen. Een echte sneeuwlover zal hij wel nooit worden, hij spurtte zo vlug als tellen terug naar binnen en ging voor de warme kachel zitten. Toen ook al zo'n held!

Lange tijd bleef de wereld van ons blètepoeptje beperkt tot onze tuin, maar plots had hij het gevonden hoe hij op de hoge muur moest springen. Tja, plots vind je de muur van je leven... en dan ben je weg natuurlijk! Al denk ik niet dat hij zo ver weg gaat van huis, hij komt altijd snel terug naar zijn etensbakje.

Die lo van de eerste sneeuw is nog niet helemaal mijn goesting, ga er toch nog wat aan doen. Er ontbreekt precies nog iets, en ik geloof dat ik net gevonden heb wat!
Dit weekend ook nog een DTD-box van lang geleden eindelijk gemaakt, later foto's!

2 opmerkingen:

natacha zei

je bent weer goed bezig geweest
groetjes natacha

Babs zei

we hebben toen toch een beetje gewerkt en niet alleen getetterd!!!

Kijk eens op mijn blog, er staat iets voor jou!
Groetjes Babs