woensdag 3 december 2008

beetje vanalles

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb op mijn blog, en hieronder zie je hoe dat komt:

Ik stel jullie voor aan Baziel. Baziel is een katertje van tien weken oud die uit het asiel verhuisd is naar ons huisje. Het is echt een vat vol leven, zo'n katje in huis.

Natuurlijk is Baziel alleen niet de reden dat ik niks gepost heb. De voorbije weken waren redelijk druk met workshops en voorbereidingen voor NAN. Ga zeker eens een kijkje nemen naar onze blog en doe er volop inspiratie op.


Een van de workshops die ik de voorbije dagen volgde was deze kerstboom maken met wilgetenen. Zoals je op de foto kunt zien was Baziel direct fan van mijn creatie.

En dan heb ik nog iemand voor te stellen: ons Martha. Martha komt op 26 december bij ons wonen en het belooft vuurwerk te geven, een curieuze pup en een kater die niet zal begrijpen dat hij plots de aandacht moet delen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Och Daphne, wat een schattige beestjes ! 't Is toch plezant hé, zo'n kleine rakkertjes in huis !
Nog veel plezier ermee !

Creanijn zei

Oh Daphne, hoe lief zeg!
Mocht het aan mij liggen had ik hier ook al een zwerm straathonden achter mij aan lopen.
Maar ik weet zeker dat je heel veel plezier zal beleven aan deze twee nieuwe wezentjes in je leven, en ongetwijfeld veel scrapmateriaal!!!
Groetjes van de andere kant van de wereld,
Vicky