donderdag 18 september 2008

Winnaar tweede schets

Een hele poos geleden postte ik dee schets op mijn blog. Normaal gezien had je toen een maand de tijd om een lo te maken, maar door alles wat er deze vakantie gebeurd is, ben ik deze een beetje uit het oog verloren. Daarom nu. Dit was dus de tweede schets:

En dit zijn de inzendingen die ik kreeg:
Deze kleurrijke uitwerking is van Ann.
Ook Natascha gebruikte mijn schets.
En ook Veerle ging aan de slag met mijn schets en haar verslaving, nl. Dreamstreet papier.

Een onschuldige hand trok het briefje met de winnaar uit de doos en de winnaar is... Natascha. Ik zou zeggen meid, stuur effen je adres, maar ik heb het al. Een van de dagen mag jij een pretpakketje verwachten van mij. gefeliciteerd. En dames, alle drie een dikke merci om mijn schets te gebruiken.

1 opmerking:

Veerle zei

verslaving? ikke? neeuuuuhhhh :-)

op naar nr drie