zondag 31 augustus 2008

en nog een paar schetsen gebruikt

Aangezien ik morgen jammer genoeg niet aan de slag mag, heb ik dus ook geen bergen voorbereiding om me door te worstelen. Dus wat doet een mens met al die vrije tijd? Scrappen natuurlijk!

Nog vlug enkele spreads gemaakt voor de blogcandie van Vicky:


Schets 9 gebruikt als basis voor deze lo over de struisvogels. Neehee, ik heb geen fout geschreven in de titel, het is echt de bedoeling dat er staat struise vogels (dom woordspelletje, mo kom). De gescheurde strook op de linkerpagina is gewoon een strook witte cardstock bestempeld met de Sassafras-stempeltjes, die ook terugkomen op de rechterpagina.


Deze lo is een herwerking van schets 10. In ons allereerste wildpark hadden we vlak na het binnenrijden een hele korte ontmoeting met deze dumbo. Eerst hoorden wij iets ruisen in het struikgewas (jawel, de zangstonden bleven niet uit!) en daarna kwam deze loebas doodgemoedereerd op ons afgewandeld. Dit is Afrika zoals ik me het had voorgesteld als kind.


En als laatste ook schets 21 nog eens gebruikt voor deze foto's van alle dieren in en rond het water van Ngorongoropark.

Ziezo, ik bladerde net door mijn schriftje met de schetsen en zag dat er mij slechts twee schetsen resten die nog nooit gebruikt zijn geweest, misschien dat ik die vanavond nog wel maak. Zou toch leuk zijn, kunnen zeggen dat ik al de eerste 30 schetsen van Creanijn heb gebruikt! Mocht je curieus geworden zijn naar de schetsen, een adres, de schetsenblog van creanijn, allen daarheen. En als je supersonisch kunt scrappen, kun je misschien nog een candie winnen!

edit: deze heb ik gisterenavond nog vlug vlug gemaakt, met de allereerste schets van Creanijn. Dat maakt in totaal 15 spreads.

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Ze zijn geweldig! Superleuk dat je zelf je uiltjespapier gemaakt hebt! Ik heb die stempeltjes ook, maar heb ze nog niet gebruikt, shame on me!