zondag 17 augustus 2008

creanijn blogcandie

Jullie kennen vast wel de schetsenblog van Creanijn. Elke week verschijnt daar een mooie schets met enkele uitwerkingen van het designteam. Ook Creanijn is gebeten door het blogcandie-virus. Alle info hierover kun je hier vinden. Het is dus de bedoeling dat je van de eerste 26 schetsen van het jaar een nieuwe lo maakt.

Ik ben ondertussen begonnen aan mijn album van onze reis naar Tanzania en Zanzibar, en wat is er gemakkelijker dan schetsen te gebruiken. Zo blijft het een overzichtelijk album en gaat het heel lekker vooruit.

Hier zijn alvast de eerste lo's, allemaal schetsen van Creanijn.
De tweede schets nog eens opnieuw gemaakt. Papier van Basic Grey en ook de letters van hen.
Ook schets 8 herbuikt. Wederom met restjes basic grey. De letters zijn gestempels met chipboard letters en paintdabber.
Ondanks het ongeluksnummer, ook schets 13 door de herbuikmolen. Zwarte cardstock, waarvoor dank Isolde, de letters wederom met mijn chipboardalfabet en de stempeltjes met paintdabber. Het blauwe papier is, suprise suprise, een restje Basic Grey.
Een sobere versie van schets 17. Jaja, een restje Basic Grey (ben mijn bak met Basic Grey aan het opruimen) en stempels van Autum Leaves.
Voor de girafkes nog eens schets 20 bovengehaald. Het dessinpapiertje heb ik ergens op een beurs gekocht, weet het merk nie meer. De lettertjes heb ik gedaan volgens Els' techniek. Met fotolijm. Merci Els om het voor te tonen op je crop.
Ook schets 22 mocht er nog eens aan geloven.

Ook voor de hermaking van schets 27 een blaadje Basic Grey gebruikt. Net als het girafpapiertje weet ik ook het merk niet meer van dit zebrapapier. Het ligt al een tijdje klaar om te gebruiken.


En deze toon ik ook nog. Dit is mijn uitwerking van schets 32, dus niet voor de candie, maar hij hoort in de reeks, dus zet ik hem er maar bij. Vind het zelf een hele leuke geworden.

Heb nog twee spreads liggen, maar die zijn nog niet gefotografeerd geraakt, dus die volgen later. Nu heb ik wel een heleboel ticketjes gewonnen, hé Vicky.

1 opmerking:

pruts zei

wow wat een hoop lo's !!!!