zondag 15 juni 2008

Nog enkele lo's om te tonen

Dinsdag ben ik gaan scrappen bij Isolde. Ik had deze keer zin om volledig freestyle te gaan, dus niet met een schets te werken. Bovendien had ik van dit maar 1 foto dus een schets ging moeilijk zijn. Eindelijk ook eens mijn Hambley gebruikt die ik vorig jaar gekocht heb in Nederland. Met een nieuwe trip in het vooruitzicht, mogen we onze old stash wel eens opgebruiken. Deze keer geen prima-flowers maar wel een bloem die gemaakt is van restjes papier. Een techniek die ik leerde op de kars-dagen.

En dan nog een hele eenvoudige lo over de poes van de buren. Sinds wij in ons kotje een kapotte dakpan hebben, vormt dit het middelpunt van haar leven. Elke dag komt zij van nabij een update maken van de staat van het dak en meerbepaald van het gat in de pan. Ik denk dat ze der ooit in vast komt te zitten, wat dan weer hilarische foto's zal opleveren. Ik gebruikte voor deze lo heeeeeeeeeeel oud papier (en ook een beetje nieuw ;-) ).
En dan nog de schets van deze week. Schets 24 op de schetsenblog van Creanijn. Ik gebruikte voor deze spread taartkantjes. Thickers en prima flowers zijn wederom van de partij.

1 opmerking:

pruts zei

stuk voor stuk pracht lo's !!!
die tweede vind ik de max !!!