donderdag 8 mei 2008

art noevoo crop

Na de vorige cropavond van Art Noevoo hadden we er onmiddellijk weer zin in, en dus duurde het niet lang tot er een nieuwe crop volgde. Vrijdag 2 mei werd aangeduid op onze kalenders en na een vermoeidende carwash van de ksa trok ik richting Aalst, waar Els ons zat op te wachten.
Het was wederom dolle pret, zoals je wel kan denken. De resultaten van die dag kan ik nog niet tonen, het is een cadeautje voor moederdag, dus nog eventjes wachten tot zondag, dan plaats ik het online.
Alvast enkele foto's van de avond.

Els oogstte veel succes met haar uitwerking van de dare to do box van Wendo en Bruny ;).
Curieuzeneuzen als wij zijn wilden we weten hoe ze dat allemaal in elkaar geknutseld had. Dus volgend er enkele demo's. Het effect van fotolijm en stempelinkt, leuke resultaten kun je daarmee krijgen.
En natuurlijk een demo met de glossy accents van Tim Holz. Zou ons Els geen prima promomeisje zijn voor Ranger?

Aangezien onze Els een heuse stempel-addict is (mag ik toch wel zo zeggen he, Els?) mochten wij allemaal eens snuffelen in haar mappen (jaja, je leest het goed, drie mappen vol!!!) met stempels. Ik werd op slag verliefd op deze clear-stamps, dus als iemand me kan zeggen welk merk en waar ik ze kan vinden, ik zal u eeuwig (of toch een tijdje) dankbaar zijn!

4 opmerkingen:

ScrapMartine zei

Jaja, dat weet ik nu toevallig sè. Die verkopen we bij Pipoos!!!!
Hihi!

sollie zei

Leuke foto's. Hopelijk past het voor mij ook eens om je te vergezellen.
groetjes Isolde

pruts zei

twas een hele toffe avond !!!
leuk verslagje.
die stempels heb ik bij Wendy's bears and crafts gekocht.

Caroline van Scrap2be zei

Haha, toen ik ze zag, dacht ik meteen: Els heeft die, maar ja, toen ik alles gelezen had bleek wel dat je daar al achter gekomen was, lol!