vrijdag 15 februari 2008

nieuwe challenge

Ik ben al een tijdje bezig met een UUYS-challenge in het scrapbooken. Het gaat erom dat je lo's maakt met het materiaal dat je op het moment dat je begint liggen hebt. Dus al het materiaal dat je erna koopt, mag je niet meetellen.

Deze week was ik ombudsdienst aan het spelen voor mijn sieraden. Ons moeder heeft de rare gewoonte erin te slagen mijn sieraden kapot te helpen. Dus moest er hier en daar een nieuwe parel aan, een nieuw slotje,...

Terwijl ik daarmee bezig was, realiseerde ik me dat ik nog veel parels liggen heb. Dus, twee voornemens:
1° Ik ga dit weekend niet naar de Rham-beurs in Kortrijk want ik heb nog teveel materiaal liggen om er nu al weer nieuw te gaan kopen. (En wat is de fun als je naar een beurs gaat en niks mag kopen???)
2° Ik ga een UUYS-challenge starten voor mijn sieraden.

Bij mijn scrap-challenge heb ik 100 als streefdoel, maar bij mijn parels denk ik dat 100 een beetje te veel zou zijn. Dus de regels voor mijn Sieraden-UUYS:


* Streefdoel: 50 punten
* puntenverdeling: oorringen = 1 punt, armband = 1punt, kettingen = 2punten (Ik maak vooral deze dingen, dus voorzie ik hiervoor punten. Mocht ik iets anders maken, dan kijk ik wel hoeveel punten het waard is.
* spaarpotje: net als voor de scrap-uuys steek ik per punt een euro in een spaarpotje, zo heb ik op het einde van mijn challenge een mooi bedragje om mijn tegen dan geslonken voorraad weer aan te vullen

Ik heb alvast 3 punten verdiend voor mijn challenge met volgende ketting en oorbellen:















4 opmerkingen:

sollie zei

Waw, mooie juweeltjes alweer. Die ketting is m'n favoriet. Veel succes hé!

ps: Merci voor de lekker Tuc-koekjes en Ice Tea. Zalig in het zonnetje

Anoniem zei

Hey!
Leuk dat je nu ook een challenge hebt voor je juwelen.
Ik heb zo mijn challenge voor het scrappen en ik heb er ook mijn eigen regeltjes aan toegevoegd. Dat is veel leuker, hé?!
Groetjes, Anja

Caroline van Scrap2be zei

Hihi, leuk om te zien hoe de challenge zicht ontwikkelt tot nieuwe challenges, lol! Zolang we maar bezig blijven en ons nadien heerlijk kunnen belonen, he!

pruts zei

je maakt prachtige dingen !!!!!
super !!!